ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است
سرخط خبرها

رونالدو و استقلال به هم نرسیدند، مردم به شماره موبایل رئیس جمهور! | جستجوهای عجیب کاربران (هفته دوم دی ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۴۱۵۳
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
رونالدو و استقلال به هم نرسیدند، مردم به شماره موبایل رئیس جمهور! | جستجوهای عجیب کاربران (هفته دوم دی ماه ۱۴۰۱)
در هفته‌ای که گذشت کلی اتفاقات عجیب و غریب افتاد که شاید بتوانیم رفتن رونالدو به النصر عربستان را مهم‌ترین آن‌ها در نظر بگیریم.

در هفته‌ای که گذشت کلی اتفاقات عجیب و غریب افتاد که شاید بتوانیم رفتن رونالدو به النصر عربستان را مهم‌ترین آن‌ها در نظر بگیریم.

اما نکته جالب رقم قرارداد رونالدو بود که گران‌ترین قرارداد فوتبال جهان محسوب می‌شود.

بسیاری از هم وطنان عزیز ما هم تا جایی که توانستند این رقم قرارداد را به شکل‌های مختلف حساب و جست وجو کردند، مثلا «هر نفسی که رونالدو می‌کشه چقدر درآمد داره»، یا «درآمد رونالدو به ازای هر ثانیه و دقیقه و ساعت... چقدره؟».

اما این وسط یک جست وجوی عجیب هم دیده می‌شود: «رونالدو در استقلال» که هنوز علت مشخصی برای این جست وجو پیدا نکرده ایم، اما آرزو بر مردم ما عیب نیست.

برخی از کاربران هم از وقایع جلوتر و دنبال دیدن آینده بودند. احتمالا «گل اول رونالدو برای النصر» از سوی همین افراد جست وجو شده است.

«کنیز رونالدو» هم از جست وجو‌های عجیب دیگر کاربران بود که دلیل آن نسبت «ملک یمین» برای نامزد رونالدو در کارت شناسایی اش بوده که جنجال زیادی به پا کرد.

در مطلب هفته گذشته گفتیم بعضی‌ها خیلی با گوگل خودمانی هستند و از آن سؤالات خاصی می‌پرسند. بر همین اساس «شام چی درست کنم؟» و «چگونه درس بخوانم؟» از سؤالات پرتکرار و عجیب این هفته از گوگل بود.

«ازدواج در ماینکرافت» جست وجوی عجیب برخی کاربران بوده که شاید، چون ازدواج در فضای حقیقی سخت شده، بعضی‌ها دنبال نوع مجازی آن هستند شاید هم یکی از مراحل این بازی پرمخاطب باشد.

فیلم بین‌ها و علاقه‌مندان به فضای ویدئو نیز بعضی وقت‌ها جست وجو‌های خاصی می‌کنند، مثلا این هفته «زیباترین بازیگر زن جهان» و «برنامه کودک ترسناک» در فهرست جست وجوی این طیف از افراد قرار گرفت.

ما ایرانی‌ها به رفت و آمد با فامیل اعتقاد خاصی داریم. گویا این هفته این رفت و آمد‌ها برای عده‌ای از مردم تحت تأثیر ادبیات خاصی بوده که به جست وجوی «متن تیکه دار به فامیل» منجر شده است.

خیلی‌ها  آهنگ پیشواز را برای تماس‌های خود انتخاب می‌کنند، اما عده‌ای هم آهنگ‌های عجیبی مد نظرشان است مثلا «کد پیشواز لاتی».

«دلیل آروغ زدن زیاد» هم از جست وجو‌های عجیب حوزه سلامت بوده که به سرعت از آن عبور می‌کنیم.

اواخر هفته گذشته وزیر آموزش و پرورش از احتمال تدریس زبان‌های چینی و آلمانی در سال‌های آینده خبر داد. البته که ایشان این را هم گفتند که این درس‌ها اختیاری است، ولی گویا عده‌ای از دانش آموزان و شاید والدینشان نگران شدند و با جست وجوی «تعداد حروف الفبای چینی» قصد داشتند اطلاعات بیشتری در مورد این زبان کسب کنند که حتما با نتایج عجیب و نگران کننده‌ای روبه رو شدند.

اما جست وجوی عجیب آخر این هفته که به آن می‌پردازیم «شماره موبایل سید ابراهیم رئیسی» است که شاید می‌خواهند گرفتن تیک آبی اینستاگرام را تلفنی به او تبریک بگویند، چون دسترسی به اینستاگرام ندارند و راحت‌ترین راه تماس تلفنی است.

تا هفته بعد و جست وجو‌های عجیب‌تر مردم خوبمان خدانگهدار.

منبع ترندها: گوگل ترند

بیشتر بخوانید: شاخدار‌های هفته | سرچ‌های عجیب‌وغریب مردم | از شماره موبایل همسر مسی تا روش‌های تقلب هوشمندانه | هفته اول دی‌ماه ۱۴۰۱

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->